کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9174 | مشاهده و دانلود: 738579994 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/19 | اعضاء: 316542 | نظرات: 37898
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

پنج ویژگی جذاب اندروید که آی فون ندارد!

ما هر دو سیستم عامل آندروید و iOS را دوست داریم اما طبیعت باز بودن آندروید باعث شده کاربر بتواند تغییرات مختلف را روی تلفن یا تبلتش اعمال کند. در ادامه لیستی از بهترین قابلیت های آندروید را که در آی فون وجود ندارد جمع آوری کرده ایم.

پنج ویژگی جذاب آندروید که در آی فون وجود ندارد

اتوماسیون

به گزارش سافت‌گذر به نقل از برترین ها؛ یکی از قوی ترین و کاربردی ترین نرم افزار آندروید، Tasker است. این نرم افزار تلفن شما را به ابرفون تبدیل می کند. با Tasker می توانید تنظیمات سیستم را براساس موقعیت، زمان در روز و شرایط دیگر، برای نرم افزارهای مختلف فعال و غیرفعال کنید.

به عنوان مثال می توانیدن به تلفن تان بگویید یک برنامه خاص در زمانی که خارج از خانه هستید از GPS یا Wi-Fi استفاده کند یا می توانید تعریف کنید که از ساعت 11 شب تا 8 صبح صدای تلفن شما قطع شود.



ویجت (Widget)

هر چند ویجت ها فضا اشغال می کنند اما بدون شک انجام بسیاری از امور را ساده تر می کنند. کرابران آندروید می توانند گزارش آب و هوا، تقویم، اخبار روز و بسیاری موارد دیگر را روی صفحه اصلی قرار دهند. یکی از مهمترین ویجت هایی که می توان روی صفحه اصلی آندروید قرار داد لیست امور روزانه (to-do-list) است.

به این ترتیب هر بار که تلفن خود را روشن می کنید لیست امور روزانه جلوی چشم شماست. اگر آی فون را جیلبرک کنید می توانید یک نرم افزار مشابه ویجت نصب کنید اما ویجت ها تنها روی صفحه Lock Screen قرار می گیرند.

پنج ویژگی جذاب آندروید که در آی فون وجود ندارد



حافظه و باتری جدا شدنی

این قابلیت ارتباطی به سیستم عامل آندروید ندارد اما جزو طبیعت تلفن های آندرویدی است که امکان ارتقا، تعویض باتری و حافظه SD را به کاربر می دهد. در آی فون اگر قصد افزایش حافظه ذخیره سازی را داشته باشید هیچ شانسی جز خرید یک گوشی با حافظه بالاتر ندارید اما اکثر تلفن های آندرویدی از پورت Micro SD پشتیبانی می کنند و کاربر هر زمان که بخواهد می تواند یک کارت حافظه به گوشی خود اضافه کند.

 اگر باتری تلفن آندرویدی خراب شود به راحتی می توان آن را تعویض کرد اما در آی فون باید تلفن را به یکی از نمایندگی های مجاز تحویل داد. کاربران آندروید می توانند باتری یدکی داشته باشند. تصور کنید قصد یک سفر طولانی را دارید که در بین مسیر امکان شارژ تلفن خود را نیز ندارید در این صورت می توانید یک باتری جدید استفاده کنید اما در آی فون این امکان وجود ندارد.



کنترل کامل تلفن از طریق کامپیوتر

نرم افزارهای مختلفی برای آندروید وجود دارد که امکان کنترل تلفن از طریق کامپیوتر را ممکن می سازند. از طریق این نرم افزارها می توانید پیام کوتاه ارسال کنید، دفترچه تلفن های خود را مرتب کنید، موزیک یا ویدئو پخش کنید و به دیگر امکانات تلفن خود دسترسی داشته باشید. تلفن های سامسونگ به صورت پیش فرض نرم افزار Kies air را برای این کار دارند اما نرم افزار مجانی Air Droid نیز برای این کار وجود دارد. در آی فون نیز می توان از طریق VNC به آی فون وصل شد اما این روش هرگز به خوبی نرم افزارهای نام برده شده در آندروید عمل نمی کحند.



پشتیبانی از Flash


پنج ویژگی جذاب آندروید که در آی فون وجود ندارد

فایل های فلش همه جای وب وجود دارند، بدون داشتن پلاگین Adobe Flash بخشی از وب قابل مشاهده نخواهد بود، برای مشاهده فایل های ویدئویی فلش در مرورگر نیز به Flash نیاز دارید. برخی از وب سایت های دنیا کلا با فلش ساخته شده اند و اگر فلش نداشته باشید نمی توانید آنها را مشاهده کنید.

بسیاری از بازی های آنلاین با فلش ساخته شده اند. اپل از فلش پشتیبانی نمی کند و به همین دلیل در آی فون و آی پد نمی توان به هیچ کدام از محتوای فلش دسترسی داشت اما در آندروید به راحتی می توان نرم افزار فلش را نصب کرد.

آندروید تقلیدهای زیادی از روی ios انجام داده است و حالا به مرحله ای رسیده که می توان گفت از بعضی جهات قوی تر است، حداقل درباره دسترسی های متنوع کاربری برتری با سیستم عامل گوگل است.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 13208 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: iritn.com تاریخ خبر: 1391/11/08 تعداد مشاهده: 2799
کلید واژه ها: ,
سافت گذر
نظرات بینندگان

علی جوادی 1391/11/10 02:29
آقای مهدی حسین زاده بحرینی شما که دم از CPU دو هسته ای میزنی که سرعتش از CPU چهار هسته ای بیشتره;اگه پستهای قبل رو خونده باشی متوجه میشی...چرا آیفون جرات نداره تو محصولاتش درگاه مموری کارت بذاره؟
اگه اهل فن باشی دلیلش فقط اینه:
درسته سامسونگ و اچ تی سی و خیلی از شرکتها سیستم عامل اختصاصی از خودشون ندارن و یکی از ضعفهای اونا حساب میشه و در عوض اپل و بلک بری سیستم عامل دارن و سیستم عامل رو بر اساس گوشی طراحی میکنن;نه گوشی بر اساس سیستم عامل...اما تا حالا فکر کردین به عنوان مثال چرا 4S و 4 و5 درگاه کارت حافظه ندارن؟ اگه یه خورده تجربه داشته باشین و بدونین همه ی کمپانیها در مدل های بالای گوشیهای خودشون از حافظه ی داخلی با کلاس بندی 10 مگابایت در ثانیه استفاده میکنن...این یعنی سرعت نوشتن اطلاعات به میزان 10 مگابایت در ثانیه و خواندن اطلاعات با سرعت 17 تا 20 مگابایت در ثانیه...حالا شرکت اپل میاد و این درگاه کارت حافظه رو از روی گوشیهای خودش برمیداره تا مبادا مشتری بیاد و از مموری با کلاس 4 و یا 2 استفاده کنه و بعد ببینه که اینقد میگن اپل با سرعت ترین گوشیه جهانه چرا داره گریپاژ میکنه...ولی شرکتی که از خودش مطمئنه و تو کارش شکی نداره میاد این حافظه ی داخلی رو جاسازی میکنه تو گوشیش و یه درگاه هم واسه افزایش حافظه قرار میده...

اگه هم گوشی با برند سامسونگ داشته باشی متوجه میشی که مشتری مداری یعنی چی;آپدیت مداوم و بدون در نظر گرفتن مدل گوشی از خصوصیات بارزشه...
آیفون قابلیت خواندن فلش مموری و حافظه های جانبی از طریق کابل یو اس بی رو نداره
آیفون قابلیت نمایش فایلهای فلش رو هم نداره
آیفون قابلیت خش برداری زیادی داره
بقیشو هم نگم بهتره...
سافت گذر خواهشا نظرمو ثبت کن تا خیلیها از روی تعصب حرفی نزنن که با واقعیت از زمین تا آسمون فرق داشته باشه... با تشکر...یا علیlay:none">fexofenadin kinder fexofenadin cipla fexofenadin nebenwirkung
مهمان 1391/11/09 01:21
میشه بگید توی یه گوشی مثل htc one x که آندروئید هست چجوری باتری عوض میشه؟ این عوض شدن باتری برای همه گوشی های آندروئیدی درست نیست
مهدی حسین زاده بحرینی 1391/11/08 20:30
بله شما درست میگین از جمله امکانات بالای گوشی های اندرویدی
عدم وجود امنیت نسبت به iOS
سرعت پایین تر نسبت به iOS
آپدیت شدن دیر تر نسبت به iOS
عدم ساپورت کامل دیوایس ها نسبت به iOS
و همچنین انتخاب شده به عنوان سیستم عامل خوب از طرف شرکتی که گوشی هاش تو جیب جا میشه
اصلان اینا به کنار
شما اسم یک گوشی بیار که با CPU دو هسته ای فاتحه ی گوشی های 4 هسته ای رو بخونه
برو خوش باش عمویی D:lay:none">pantoprazol 1a pharma pantoprazol dosis pantoprazol bolus
علی جوادی 1391/11/08 10:51
اگه یک گوشی که دارای یک نسخه ی پایینتر آندروید باشه و برای اون ارتقا نسخه ی جدیدتر آندروید امکان پذیر نباشه;به وسیله ی نرم افزارهای زیبا سازی و هزاران نرم افزار دیگه;میشه کاری کرد که محیط اون به کلی تغییر کنه و حال و هوایی تازه به اون گوشی بده و این قابلیت خوب سیستم عامل متن بازه;در صورتی که ios این امکان رو نداره و محیطش همیشه تکراری و سرد و بی روحه...lay:none">prednisolon blodsocker ogvitaminerfor.site prednisolon graviditet
مجتبی کاویار 1391/11/08 10:24
قابلیت اندروید نسبت به IOSlay:none">pantoprazol 1a pharma pantoprazol kur pantoprazol bolus